Portada del sitio > Actualidad > Federació d’entitats per a l’ensenyament de les matemàtiques a (...)

Federació d’entitats per a l’ensenyament de les matemàtiques a Catalunya

http://feemcat.org

Artículos

  • Inscripció del 7 al 27 de maig

    9 de mayo, por admin — @Diapositives, @fix, General, Novetats
    ESTALMAT Es convoca la dissetena edició del programa ESTALMAT destinat a la detecció i estimul del talent matemàtic precoç a Catalunya.  Objectiu del projecte: fomentar l’afició i habilitat especial en Matemàtiques de nois i noies que viuen a Catalunya i amb data de naixement l’any 2006 o l’any 2007.  (...)
  • Fem Matemàtiques

    7 de marzo, por admin — Notícies, Novetats
    El proper 3 i 6 d’abril se celebraran les segones fases del concurs Fem Matemàtiques. El proper 4 de maig se celebrarà la final de Catalunya a Tarragona.
  • Premi Gonzalo Sánchez Vázquez 2019

    13 de febrero, por admin — @Diapositives, @fix, Notícies, Novetats
    La Junta de Gobierno de la FESPM ens ha informat de que el XI premi Gonzalo Sánchez Vázquez serà atorgat als professors Carme Burgués i Claudi Alsina, ben coneguts per tots. Aquest premi reconeix i premia la tasca docent i els valors humans, l’entrega desinteressada, l’amor, l’esperit tolerant, la (...)
  • 3-6 Juliol 2019 JAEM

    10 de febrero, por admin — @Diapositives, @fix, General, Notícies, Novetats
    Del 3 al 6 de juliol tindran lloc les JAEM 2019 a A Coruña. Us animem a tots a participar, a presentar les vostres experiències, compartir-les amb les dels altres. És un moment idoni per veure que s’està fent a les aules d’altres companys. Repensar que fem a les nostres. Això ens ajuda a anar (...)
  • 25 Aniversari de FEEMCAT

    8 de febrero, por admin — @fix, Novetats
    El mes de febrer de 1994 es va fundar la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya (FEEMCAT). En el primer moment només estava formada per l’Associació de Professors de Matemàtiques de les Comarques Meridionals (APMCM) i per l’Associació d’Ensenyants de Matemàtiques de (...)

0 | 5